Online Diary. Blogging. Opinion. Info. Travel.

Saya ada baca komen-komen dari bloggers mengenai entri mereka lambat di index Google, ada yang makan masa berjam-jam. Alhamdulillah bila publish jer entri Eyriqazz vs Denaihati, ianya terus di index Google tak sampai 10 minit. amin…

Emirates Stadium Arsenal

Emirates Stadium Arsenal

Dari pemahaman saya, blog yang mempunyai Page Rank (PR) tinggi mempunyai kelebihan yang tinggi untuk duduk di SERP depan. Blog saya ni masih baru dan Page Rank pun masih lagi kosong, maknanya entri saya mengenai Eyriqazz vs Denaihati bakal kena tendang jauh nun dihujung dunia. huhuhu. Tak apalah niat pun sekadar nak memeriahkan majlis sahaja dan nak tengok setakat mana entri saya boleh bertahan.

Hari ni saya tak mahu cerita pasal perbandingan antara Eyriqazz dan Denaihati, sebab semua entri mengenainya telahpun diceritakan oleh rakan bloggers yang lain. Sekarang ni pun stadium Google semakin dipenuhi dengan entri yang berkaitan dengan Eyriqazz vs Denaihati jer.

Tadi saya sempat melawat blog Denaihati, ada beberapa entri beliau yang lepas menarik minat saya, jadi saya teringin untuk kongsi disini, pada Encik Denaihati minta izin ya πŸ™‚

Salah satu entri:

PELAJARAN PERCUMA BAGUSKAH UNTUK GENERASI MASA DEPAN

Antara isi kandung yang menarik hati saya:
“Untuk mendapat ilmu yang berkat perlu ada pengorbanan barulah melekat dalam hati. Semua tokoh dunia yang terkenal mendapat ilmu dengan berbagai cara yang susah. Kalau kita membina generasi yang mendapat ilmu cara mudah dan percuma makanya kita menyediakan satu generasi yang tidak kuat mindanya yang pasti memberi kesan buruk kepada generasi dan negara untuk masa hadapan”.

Macam terkena isu PTPTN jer ni. hehehe. Saya memang bersetuju 100% dengan pendapat En Denaihati ni. Sebaiknya janganlah berharap sesuatu dengan mudah dan percuma. Setiap yang percuma selalunya kita buat sambil lewa tanpa berusaha sepenuhnya. Automatik kita dah set mind kita “Ala percuma buat apa nak bersusah payah, bukan keluar modal pun” ini baru kita panggil manusia yang tak bersyukur.

Satu lagi peminat ARSENAL rupanya Denaihati ni, samalah kita pun, call me Mrs.Podolski huhuhu.

Banyak cerita pasal Denaihati pulak kan, InsyaAllah entri saya akan datang cerita pasal Eyriqazz pula, kena jelajah dulu blog beliau πŸ™‚

Comments on: "Eyriqazz vs Denaihati di Stadium Google" (24)

  1. Semakin sesak stadium google sekarang dengan keyword eyriqazz dan denaihati

  2. Hehe..denaihati blog dia menarik kan..isi pun best2 jer..banyak info yang dapat dari blog denaihati..haha

    • Yer terlalu byk…x sempat nak abis baca..ada je yang baru kan hehehe …anyway tq visit my blog yg byk kekurangan ni πŸ™‚

  3. OK sis.. bertahan lar sekarang yea. Update selalu ada la kesan dia. hik3

  4. entri ke-2 rasanya ni – keywords Eyriqazz vs Denaihati yang dekat Google Doc tu kalau unlink dari keywords “Eyriqazz vs Denaihati” lagi bagus rasanya..

    Nak join jg, tgh memikir karangan yg sesuai πŸ™‚

    • Ooooo ye ke…ok nnti i tgk balik..tq ya..:) Aikkk entri lain boleh update hari2, x kan yg ni xde idea kot.. join lah..baru best hehehe

  5. Blog kawe lagi jauh kena tendang Google.. Mcm terkeluar stadium terus adehhh..

  6. tu ler makin meriah kan,. hehe,. blog cik akmaomar ni pun masih bertahan di 1st serp google Malaysia berkenaan Eyriqazz vs Denaihati .. Good luck,. πŸ˜€

  7. terbaik la bro! haha eh..eh akma..
    tengok blog ni static kat 1st page tu je..nais.!

    • Terima kasih….Alhamdulillah mintak2 bertahan smpai abis πŸ™‚ saya pompuan sejati lah..ish2 napa ya semua ingat saya lelaki ke..huhu

  8. gud luck ye akma

  9. saya pun penyokong gunners..

  10. dulu penyokong gunners tapi sekarang dah tukau..ke manchesty city..

  11. Contest SEO Eyriqazz Vs Denaihati (Klik Di Sini)akan tamat pada hari ini..

    Tak sabar nak tunggu blog manakah yang berjaya memenangi Contest ini.. Good Luck saya ucapkan.. πŸ˜‰

Leave a Reply

